Zarządzaj wyświetlaniem informacji i reklam na ekranach

Zwiększ sprzedaż produktów i usług wyświetlając reklamy świetlne na ekranach w miejscach podejmowania decyzji przez klientów.

Sprawdź możliwości

Wyświetlaj treści multimedialne:

Grupuj terminale według dowolnych kryteriów

Nadawaj uprawnienia do zarządzania treściami
w różnych modelach:

Scentralizowane

Z nadzorem

Zdecentralizowane

Wyświetlaj treści multimedialne:

Ceny z systemu kasowego

Rabaty lokalnych partnerów

Wiadomości

Wykonywanie planu lini produkcyjnej

Prognoza pogody

Natężenie ruchu

Wyświetlaj treści multimedialne:

Grupuj terminale według dowolnych kryteriów

Nadawaj uprawnienia do zarządzania treściami
w różnych modelach:

Wyświetlaj treści multimedialne:

Wyświetlanie cyfrowych informacji i reklam świetlnych

Treści multimedialne wyświetlane na ekranach LED i telebimach dostarczają bieżących informacji zarówno klientom jak i pracownikom. Cyfrowa reklama świetlna w miejscu podejmowania decyzji przez klienta (w sklepie, w punkcie obsługi klienta, w oddziale bankowym, na stacji benzynowej, w restauracji) wzmacnia impulsowe podejmowanie decyzji o zakupie i wpływa na zwiększanie sprzedaży. Umieszczona w hali produkcyjnej informuje pracowników o celach do zrealizowania i bieżącym wykonaniu planów, wpływa na zaangażowanie i chroni przypominając instrukcje BHP.

Szerokie możliwości aranżacji

Cyfrowa reklama świetlna daje dużą swobodę aranżacji. Może być skierowana do wewnątrz lub na zewnątrz budynku, w pionie lub poziomie, pojedynczo lub w grupie (np. 3 ekrany tworzące menuboard, albo większa ilość tworzące ściany wideo, tzw. videowall), z wykorzystaniem najróżniejszych technik wyświetlania (monitory, ekrany LED, telebimy, ekrany diodowe, ramki cyfrowe, kioski, projektory)

Centralne zarządzanie cyfrowymi reklamami świetlnymi

Umieszczenie ekranów w sklepach, w punktach obsługi klientów, czy w halach produkcyjnych tworzy rozproszoną sieć cyfrowej informacji i reklamy świetlnej. Digital Signage MediaLAND służy do centralnego zarządzania cyfrową informacją i reklamą świetlną na ekranach LED i telebimach w różnych modelach uprawnień (centralnym, z nadzorem, zdecentralizowanym). Z jednego miejsca, w łatwy sposób, planuje się i tworzy kampanie marketingowe (zewnętrzne i wewnętrzne) na udostępnione prawami ekrany.

Grupowanie terminali

Grupowanie ekranów według dowolnych kontekstów jest podstawą dywersyfikowania przekazu, sprawnego zarządzania treścią i podnoszenia atrakcyjności przekazu. Ekrany różnych technologii można łączyć w dowolnie zdefiniowane grupy ze względu na lokalizację geograficzną, obszar działania, umiejscowienie w punktach sprzedaży, tematykę wyświetlanych informacji i dowolne inne kryterium. Każda grupa może mieć swoją playlistę treści. Jeden ekran może należeć do wielu grup i odtwarzać treści z różnych playlist. 

Kontekstowa reklama

System zarządzania cyfrową reklamą MediaLAND umożliwia kontekstowe wyświetlanie reklam wzmacniając impuls zakupowy klienta. Na przykład, współpracując z Systemem Kolejkowym, MediaLAND podsunie reklamę zgodną z wybraną przez Klienta tematyką sprawy. A przy współpracy z Doradcą Wina zareklamuje dodatkowe produkty do dania zgodnego z wybranym winem. Kontekstowa reklama może być sterowana dowolnym Twoim innym systemem.

Treści systemowe i podział ekranu

System zarządzania cyfrową informacją i reklamą świetlną MediaLAND umożliwia wyświetlanie reklam we wszystkich najpopularniejszych formatach plików. Ekran może mieć wydzielone części dla informacji z różnych systemów. Można również wykorzystać wcześniej zdefiniowane szablony umożliwiające wstrzykiwanie danych z zewnętrznych źródeł takich jak ceny i rabaty z systemu kasowego, aktualne wiadomości na pasku RSS, system kolejkowy, pogoda, imieniny, kursy walut itp.

Automatyka pracy

System zarządzania MediaLAND automatycznie dystrybuuje treści i odtwarza je na ekranach według ustalonych reguł (czasu, częstotliwości, lokalizacji, umiejscowienia, tematu). System automatycznie pobiera dane z zewnętrznych źródeł, przetwarza je i prezentuje w ustalonej formie zgodnej z szablonem treści systemowej.

Wyświetlanie cyfrowych informacji
i reklam świetlnych

Treści multimedialne wyświetlane na ekranach LED i telebimach dostarczają bieżących informacji zarówno klientom jak i pracownikom. Cyfrowa reklama świetlna w miejscu podejmowania decyzji przez klienta (w sklepie, w punkcie obsługi klienta, w oddziale bankowym, na stacji benzynowej, w restauracji) wzmacnia impulsowe podejmowanie decyzji o zakupie i wpływa na zwiększanie sprzedaży. Umieszczona w hali produkcyjnej informuje pracowników o celach do zrealizowania i bieżącym wykonaniu planów, wpływa na zaangażowanie i chroni przypominając instrukcje BHP. 

Szerokie możliwości aranżacji

Cyfrowa reklama świetlna daje dużą swobodę aranżacji. Może być skierowana do wewnątrz lub na zewnątrz budynku, w pionie lub poziomie, pojedynczo lub w grupie (np. 3 ekrany tworzące menuboard, albo większa ilość tworzące ściany wideo, tzw. videowall), z wykorzystaniem najróżniejszych technik wyświetlania (monitory, ekrany LED, telebimy, ekrany diodowe, ramki cyfrowe, kioski, projektory)

Centralne zarządzanie cyfrowym i reklamami świetlnymi

Umieszczenie ekranów w sklepach, w punktach obsługi klientów, czy w halach produkcyjnych tworzy rozproszoną sieć cyfrowej informacji i reklamy świetlnej. Digital Signage MediaLAND służy do centralnego zarządzania cyfrową informacją i reklamą świetlną na ekranach LED i telebimach w różnych modelach uprawnień (centralnym, z nadzorem, zdecentralizowanym). Z jednego miejsca, w łatwy sposób, planuje się i tworzy kampanie marketingowe (zewnętrzne i wewnętrzne) na udostępnione prawami ekrany.

Grupowanie terminali

Grupowanie ekranów według dowolnych kontekstów jest podstawą dywersyfikowania przekazu, sprawnego zarządzania treścią i podnoszenia atrakcyjności przekazu. Ekrany różnych technologii można łączyć w dowolnie zdefiniowane grupy ze względu na lokalizację geograficzną, obszar działania, umiejscowienie w punktach sprzedaży, tematykę wyświetlanych informacji i dowolne inne kryterium. Każda grupa może mieć swoją playlistę treści. Jeden ekran może należeć do wielu grup i odtwarzać treści z różnych playlist.

Kontekstowa reklama

System zarządzania cyfrową reklamą MediaLAND umożliwia kontekstowe wyświetlanie reklam wzmacniając impuls zakupowy klienta. Na przykład, współpracując z Systemem Kolejkowym, MediaLAND podsunie reklamę zgodną z wybraną przez Klienta tematyką sprawy. A przy współpracy z Doradcą Wina zareklamuje dodatkowe produkty do dania zgodnego z wybranym winem. Kontekstowa reklama może być sterowana dowolnym Twoim innym systemem. 

Treści systemowe i podział ekranu

System zarządzania cyfrową informacją i reklamą świetlną MediaLAND umożliwia wyświetlanie reklam we wszystkich najpopularniejszych formatach plików. Ekran może mieć wydzielone części dla informacji z różnych systemów. Można również wykorzystać wcześniej zdefiniowane szablony umożliwiające wstrzykiwanie danych z zewnętrznych źródeł takich jak ceny i rabaty z systemu kasowego, aktualne wiadomości na pasku RSS, system kolejkowy, pogoda, imieniny, kursy walut itp.

Dlaczego my?

Posiadamy duże doświadczenie

Duże doświadczenie: dostarczamy systemy digital signage od 10 lat, na terenie Polski i Europy. Uruchomiliśmy ponad 5000 ekranów różnych wielkości i technologii  

Jesteśmy producentem systemu

możemy wprowadzić dowolne zmiany, by sprostać wymaganiom nowych klientów i zaproponować dowolny model biznesowy od zakupu (CAPEX) po abonament z pełnym utrzymaniem systemu (OPEX)

Jesteśmy integratorem

możemy zbudować system na dowolnym sprzęcie dowolnego producenta oraz brać informacje z dowolnych systemów zewnętrznych (systemy kasowe, produkcyjne, kolejkowe itd.)

Dostarczamy system pod klucz

od projektu, przez zakupy, montaże, instalacje, konfiguracje, naprawy w miejscu instalacji, aż po produkcję treści, utrzymanie systemu w ruchu i pełne zarządzanie systemem w outsourcingu.

Poznaj nas